לוגו
עדכונים

יונדאי כובשת את קאן עם הסרט הקצר 'Night Fishing'

יונדאי מציגה חדשנות יצירתית בפסטיבל קאן עם סרט קצר פורץ דרך

חברת יונדאי מוטור תפסה את מרכז הבמה השבוע בפסטיבל קאן הבינלאומי ליצירתיות עם הסרט הקצר 'Night Fishing'. במסגרת השתתפותה בתוכנית היוקרתית, החברה ערכה סמינר בלעדי בשם 'Cut the Ad. Roll the Show' בשיתוף עם Innocean, שבו נחשף הגאונות היצירתית מאחורי הפרויקט המוערך.

בסמינר שהתקיים ב-Rotonde Stage דיברו סונגוון ג'י, סגן נשיא בכיר ומנהל שיווק גלובלי של יונדאי מוטור, וג'ונג א קים, מנהלת קריאייטיב ראשית של Innocean. הם שיתפו תובנות על איך 'Night Fishing' מדגים את השילוב הדינמי בין טכנולוגיה מתקדמת לנרטיבים מרתקים שמצליחים לרתק קהלים ברחבי העולם. הם גם הדגישו את תהליך שיתוף הפעולה בין יונדאי מוטור ל-Innocean כשותפים יצירתיים שהפכו את 'Night Fishing' לאפשרי.

סונגוון ג'י ציין כי "'Night Fishing' אינו פרסומת שמתחזה לסרט, אלא יצירה שעומדת כסרט בפני עצמו. הפרויקט סימן כיוון חדש לתוכן ממותג. אני גאה מאוד שהמסע החדשני שלנו זיכה אותנו במקום בקאן, והציג את המחויבות שלנו להפוך תוכן מותג לבידור מרתק שמדבר לקהל רחב."

בעידן שבו רוויה בתוכן מקשה על מותגים לתפוס תשומת לב, יונדאי מוטור יצרה תוכן שהצרכנים בוחרים בו באופן פעיל עם 'Night Fishing'. הסרט חוצה את גבולות הפרסום המסורתי על ידי הצגת נרטיב קולנועי נטול אלמנטים פרסומיים גלויים. הסרט, שהוצג על ידי יונדאי מוטור בשיתוף עם Innocean, בוים על ידי מון ביונגגון בכיכובו של השחקן סון סוקקו, והופק על ידי Stannum ו-Markenfilm Asia.

בנוסף לסמינר הבלעדי, יונדאי מוטור זוכה להכרה בפסטיבל קאן עם מספר פרסים על פרויקטים ממותגים שלה. 'Night Fishing' זכה בפרס הגראנד פרי בקטגוריית הבידור – תוכן ממותג בשבוע שעבר, וזכה גם באריה הכסף בקטגוריית החדשנות הקלאסית בסרטים. קמפיין 'כתבי העצים' של החברה זכה גם הוא בשני אריות זהב ובאריה כסף בקטגוריית המלאכה הדיגיטלית.

תגובות 0

משתמש

להצמיד את התגובה הזו?

If you already pinned a comment, this will replace it

מחיקה תגובה

למחוק את התגובה לנצח?

מחיקה תשובה

למחוק את התשובה לתמיד?

דיווח על תגובה

דיווח על התשובה